MetropolMed

AVG

METROPOLMED WET BETREFFENDE DE BESCHERMING VAN PERSOONSGEGEVENS VERLICHTING TEKST

MetropolMed Health Group (aangeduid als het bedrijf of het ziekenhuis) zal uw persoonsgegevens kunnen verwerken als verwerkingsverantwoordelijke binnen het toepassingsgebied van de wet op de bescherming van persoonsgegevens nr. 6698 (wet) en de algemene verordening gegevensbescherming van de Europese Unie ("AVG"). ”) en de relevante wetgeving.

Gedetailleerde informatie over de bescherming, verwerking, opslag en vernietiging van uw persoonsgegevens vindt u onder de rubriek "Bescherming van persoonsgegevens en privacy" op onze website.

A. VERZAMELING, VERWERKING EN VERWERKINGSDOEL VAN PERSOONSGEGEVENS
1. VERZAMELING VAN PERSOONSGEGEVENS

Uw persoonsgegevens die u deelt met ons bedrijf, met automatische of niet-automatische methodes, kantoren, agentschappen, filialen, callcenter, website, socialemediakanalen, sms-kanalen, mobiele applicaties en zakelijke/programmapartner via soortgelijke middelen, mondeling, in schriftelijk of elektronisch.

Het bedrijf kan cookies gebruiken om zijn diensten beter aan te bieden en de inhoud aan te passen aan individuele behoeften en interesses. Het uitschakelen van cookies in de browser verhindert het gebruik van de diensten op de website niet, maar kan wel voor technische problemen zorgen. Cookies worden ook gebruikt om algemene, statistische informatie te verzamelen over het gebruik van de website door de gebruiker. Ons gedetailleerde cookiebeleid is beschikbaar op onze site.

Persoonsgegevens kunnen ook worden verzameld via digitale media zoals bedrijfswebsites, software en applicaties die beschikbaar worden gesteld op computers of sommige slimme apparaten, en sociale media-accounts die zijn geactiveerd door personen die bevoegd zijn om namens het bedrijf diensten te verlenen.

Er worden video-opnamen gemaakt van onze bezoekers via het camerabewakingssysteem in het gebouw van ons bedrijf, bij de ingangen van de faciliteit en in de faciliteit. Het bedrijf, in het kader van bewaking met beveiligingscamera's; Het heeft tot doel de kwaliteit van de geleverde dienst te verhogen, de betrouwbaarheid ervan te waarborgen, de veiligheid van ons bedrijf, klanten en andere mensen te waarborgen en de belangen van de klanten met betrekking tot de dienst die zij ontvangen te beschermen. Onze gedetailleerde verlichtingstekst met betrekking tot de camerabewakingsactiviteit is beschikbaar op de site.

2. VERWERKING VAN PERSOONSGEGEVENS

Het bedrijf kan uw privé- en algemene persoonsgegevens, met name uw gezondheidsgegevens, verwerken voor het aangegeven doel

  • Uw identiteitsgegevens: uw naam, achternaam, T.C. Uw ID-nummer, paspoortnummer of tijdelijk TR-ID-nummer, geboorteplaats en -datum, burgerlijke staat, geslacht, verzekering en/of andere identificatiegegevens die u kunnen identificeren; Uw contactgegevens: uw adres, telefoonnummer, e-mailadres en andere communicatiegegevens, uw spraakoproeprecords die worden bijgehouden door klantvertegenwoordigers of klantenservice in overeenstemming met callcenterstandaarden, en uw persoonsgegevens verkregen wanneer u contact met ons opneemt via e-mail, brief of op een andere manier; uw overige persoonsgegevens die u ons toestuurt via onze communicatiekanalen,
  • Familieleden en naaste informatie, kinderen, echtgenoten en identiteitsinformatie van de gegevenseigenaar,
  • Uw bankrekeninggegevens: uw financiële gegevens zoals uw bankrekeningnummer, IBAN-nummer, creditcardgegevens alleen op de bon, factuur- en factuurgegevens,
  • Fysieke Ruimte Beveiligingsinformatie, Als u gebruik maakt van het parkeerterrein van onze klanten, uw kentekengegevens, bezoekgegevens, in- en uitrijgegevens, uw beelden verkregen uit de constant opgenomen camerabeelden in de gemeenschappelijke ruimten, uw geluidsopname,
  • Juridische transactie-informatie, informatieverzoeken ontvangen van gerechtelijke en administratieve instellingen, gegevens die zijn gegenereerd als resultaat van audits en inspecties, uw andere persoonlijke gegevens, inclusief het verstrekte cv in het geval u solliciteert naar een baan bij het bedrijf, en uw servicecontract als u een werknemer van het bedrijf of een verwante werknemer. Al uw persoonlijke gegevens, uw gegevens over particuliere ziektekostenverzekeringen en gegevens van de sociale zekerheidsinstelling ten behoeve van de financiering en planning van gezondheidsdiensten,
  • · Marketinginformatie, gerichte informatie die van invloed kan zijn op de service, cookierecords, enquêtes ingevuld door onze klanten, bedankbrieven en klachten, tevredenheidsresultaten, etc. meldingen die u doet om te evalueren,
  • Persoonsgegevens van bijzondere kwaliteit, gegevens over ras, gezondheid en seksueel leven, gegevens over strafrechtelijke veroordelingen en veiligheidsmaatregelen, biometrische gegevens, in het bijzonder de informatie die nodig is om te worden verkregen zoals vereist door de geleverde dienst of wettelijke voorschriften.
2. VERWERKING VAN PERSOONSGEGEVENS

Uw door u gedeelde persoonsgegevens;

  • Ø Om u en/of de instellingen en organisaties die u vertegenwoordigt te laten profiteren van de producten en diensten die door ons bedrijf worden aangeboden, vormt dit de kern van de commerciële en zakelijke strategieën van ons bedrijf.
  • Ø Het uitvoeren van noodzakelijke onderzoeken, waaronder, maar niet beperkt tot, ontwikkeling en implementatie van marketingactiviteiten, bedrijfsontwikkeling en planningsactiviteiten,
  • Ø Zorgen voor de fysieke beveiliging en controle van de locaties die door ons bedrijf in gebruik zijn,
  • Ø Het tot stand brengen van relaties met zakenpartners/klant/leverancier (geautoriseerd of werknemers),
  • Ø Zorgen voor contractuele vereisten en financiële afstemming met betrekking tot de producten en diensten die worden aangeboden met onze zakelijke partners, leveranciers of andere derde partijen,
  • Ø Opvolging van juridische en administratieve zaken, personeelsbeleid,
  • Ø Ze kunnen worden verwerkt om het callcenter van ons bedrijf te bellen of de website te gebruiken en/of om deel te nemen aan trainingen, seminars of organisaties die door ons bedrijf worden georganiseerd.
2. VERWERKING VAN PERSOONSGEGEVENS

a) Uw persoonsgegevens worden opgeslagen op elektronische en/of fysieke media. Noodzakelijke bedrijfsprocessen worden ontworpen en technische beveiligingsinfrastructuurontwikkelingen worden geïmplementeerd om te voorkomen dat uw persoonlijke gegevens die door ons bedrijf worden verstrekt en opgeslagen, worden blootgesteld aan ongeoorloofde toegang, manipulatie, verlies of schade in de omgevingen waar ze zijn opgeslagen.
b) Uw persoonsgegevens zullen worden verwerkt door alle nodige informatiebeveiligingsmaatregelen te nemen, op voorwaarde dat ze niet worden gebruikt buiten de doeleinden en reikwijdte die aan u zijn meegedeeld, en zullen worden opgeslagen en verwerkt gedurende de wettelijke bewaartermijn of, indien een dergelijke periode niet is voorzien , voor de periode vereist door het verwerkingsdoel. Wanneer deze periode afloopt, worden uw persoonlijke gegevens verwijderd uit de gegevensstromen van ons bedrijf door middel van verwijdering, vernietiging of anonimisering.
c) Het bedrijf hanteert het principe van handelen in overeenstemming met de wet bij het delen van gegevens met zowel zakelijke als oplossingspartners. Gegevens worden gedeeld met zakelijke en oplossingspartners met de verplichting tot vertrouwelijkheid van gegevens en alleen zoveel als de service vereist, en deze partijen zijn verplicht maatregelen te nemen om de gegevensbeveiliging te waarborgen.
d) Over de regulering van de handel. Over commerciële communicatie en commerciële elektronische berichten volgens de wet. Conform de verordening mogen e-mails voor reclamedoeleinden alleen met voorafgaande toestemming naar personen worden verzonden. De uitdrukkelijke toestemming van de persoon aan wie de advertentie wordt verzonden, is vereist. De Vennootschap voldoet aan de details van de "goedkeuring" bepaald in overeenstemming met dezelfde wetgeving. Deze goedkeuring kan schriftelijk, in de fysieke omgeving of via enig elektronisch communicatiemiddel worden verkregen.
e) Als er een contractuele relatie tot stand komt met onze klanten en potentiële klanten, kunnen de verzamelde persoonlijke gegevens worden gebruikt zonder toestemming van de klant. Dit gebruik vindt echter plaats in overeenstemming met het doel van het contract. Anderzijds worden de gegevens die onze potentiële klanten (potentiële klanten) ons nalaten verwerkt om hen nadien een vlottere en kwalitatievere dienstverlening te kunnen bieden. Deze gegevens worden op verzoek verwijderd als er geen contractuele relatie is.
f) De gegevens die ons bedrijf bereiken, worden alleen voor zover nodig in het systeem verwerkt. Overbodige informatie wordt niet in het systeem vastgelegd, verwijderd of geanonimiseerd. Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor statistische doeleinden.
g) Uw persoonlijke gegevens die we hierboven hebben vermeld, basiswet nr. 3359 voor gezondheidsdiensten, wetsdecreet nr. 663 betreffende de organisatie en taken van het ministerie van Volksgezondheid en zijn gelieerde ondernemingen, verordening inzake particuliere ziekenhuizen, verordening inzake de verwerking van persoonlijke gezondheidsgegevens en Privacybescherming en voorschriften van het ministerie van Volksgezondheid en andere wettelijke bepalingen. In het kader van de openbaarmakingsplicht van de verantwoordelijke voor de verwerking informeren wij u dat deze kan worden verwerkt in het kader van het ZIEKENHUIS en/of kan worden overgedragen naar de fysieke archieven en informatiesystemen van onze leveranciers, en kan worden bewaard in zowel digitale als fysieke omgeving.
 
B. OVERDRACHT VAN PERSOONSGEGEVENS
Ø De Vennootschap, in overeenstemming met de aanvullende regels opgesomd in artikel 8 en 9 van de wet en vastgesteld door het College Bescherming Persoonsgegevens; Als er voorwaarden zijn voor de doorgifte van persoonsgegevens, kan zij persoonsgegevens doorgeven in binnen- of buitenland.
Ø Overdracht van persoonsgegevens aan derden in het land, in aanwezigheid van ten minste één van de gegevensverwerkingsvoorwaarden in artikelen 5 en 6 van de wet, en op voorwaarde dat de basisprincipes met betrekking tot gegevensverwerkingsvoorwaarden worden nageleefd, uw persoonsgegevens kan door het bedrijf worden overgedragen.
Ø De doorgifte van persoonsgegevens aan derde partijen in het buitenland, waarbij het bedrijf en de verwerkingsverantwoordelijke in het betreffende land zich er schriftelijk toe verbinden de persoonsgegevens door het bestuur te laten verwerken, en het bestaan van ten minste één van de voorwaarden voor gegevensverwerking vermeld in Artikelen 5 en 6 van de wet. Persoonsgegevens kunnen worden doorgegeven aan derden in het buitenland.
De voorwaarden en gedetailleerde informatie met betrekking tot de overdracht van uw persoonsgegevens kunt u vinden in het Beleid inzake de bescherming en verwerking van persoonsgegevens op onze website.

GEDEELDE PARTIJ
CATEGORISATIE
DOMEIN
DOEL VAN OVERDRACHT
Zakenpartner
Wij voeren de commerciële activiteiten uit van de meest gelieerde partijen van het bedrijf
Beperkte uitwisseling van persoonsgegevens om de verwezenlijking van de doelstellingen van de totstandkoming van de zakelijke samenwerking te waarborgen leverancier
Partijen die diensten verlenen aan het Bedrijf om zijn commerciële activiteiten voort te zetten in overeenstemming met de instructies die het Bedrijf heeft ontvangen en op basis van het contract tussen het Bedrijf en het Bedrijf.
Overdracht beperkt tot de ontvangst van uitbestede diensten van de leverancier
Deelname
Bedrijven die gelieerd zijn aan het bedrijf
Beperkte overdracht van persoonsgegevens met het oog op het uitvoeren van commerciële activiteiten waarvoor de deelname van gelieerde ondernemingen vereist is
Wetelijk bevoegde openbare instelling Openbare instellingen en organisaties die wettelijk bevoegd zijn om informatie en documenten van het bedrijf te ontvangen
Beperkte uitwisseling van persoonsgegevens met het oog op het opvragen van informatie door relevante openbare instellingen en organisaties
Wettelijk bevoegde particuliere instelling
Privaatrechtelijke personen die wettelijk bevoegd zijn om informatie en documenten van de Vennootschap te ontvangen Delen van gegevens beperkt tot het door de betreffende particuliere rechtspersonen binnen de wettelijke bevoegdheid gevraagde doel

C. VERWIJDERING VAN UW PERSOONSGEGEVENS

Ondanks het feit dat het is verwerkt in overeenstemming met de bepalingen van de relevante wet, kan het persoonlijke gegevens naar eigen goeddunken of op verzoek van de eigenaar van de persoonlijke gegevens verwijderen of vernietigen, in het geval dat de redenen voor de verwerking ervan verdwijnen. De door ons gebruikte verwijderings- of vernietigingstechnieken zijn fysieke vernietiging, veilige verwijdering van software, veilige verwijdering door een expert. Het bedrijf kan persoonsgegevens anonimiseren wanneer de redenen die de verwerking van persoonsgegevens die in overeenstemming met de wet zijn verwerkt, vereisen, worden geëlimineerd. Anonimisering van persoonsgegevens houdt in dat persoonsgegevens onder geen beding kunnen worden gekoppeld aan een geïdentificeerde of identificeerbare natuurlijke persoon, ook niet door ze te matchen met andere gegevens. Overeenkomstig artikel 28 van de KVK-wet; Geanonimiseerde persoonsgegevens kunnen worden verwerkt voor doeleinden als onderzoek, planning en statistiek. Een dergelijke verwerking valt buiten de reikwijdte van de KVK-wet en de uitdrukkelijke toestemming van de eigenaar van de persoonsgegevens zal niet worden gevraagd. Persoonsgegevens die worden verwerkt door middel van anonimisering vallen buiten de reikwijdte van de KVK-wet. De meest gebruikte anonimiseringstechnieken door het bedrijf zijn maskering, aggregatie, gegevensafleiding, gegevenshashing. Gedetailleerde informatie over de vernietigingsmethoden van persoonsgegevens vindt u in het "Beleid voor het bewaren en vernietigen van persoonsgegevens" op onze website.

D. GEVALLEN WAARIN GEGEVENS KUNNEN WORDEN VERWERKT ZONDER UITDRUKKELIJKE TOESTEMMING VOLGENS DE WET BETREFFENDE DE BESCHERMING VAN PERSOONSGEGEVENS:

Op grond van artikel 5 van de Wet KVK mogen in de volgende gevallen de volgende persoonsgegevens worden verwerkt zonder uw uitdrukkelijke toestemming:

1. Expliciet vastgelegd in wetten.
2. Degene die zijn toestemming niet kan uiten wegens feitelijke onmogelijkheid of wiens toestemming geen rechtsgeldigheid heeft, is verplicht tot bescherming van het leven of de lichamelijke integriteit van zichzelf of van een ander.
3. Het is noodzakelijk om de persoonsgegevens van de partijen bij het contract te verwerken, op voorwaarde dat deze rechtstreeks verband houden met de totstandkoming of uitvoering van een contract.
4. De verwerkingsverantwoordelijke is verplicht om aan zijn wettelijke verplichting te voldoen.
5. Betrokkene is door hemzelf openbaar gemaakt.
6. Gegevensverwerking is verplicht voor de vestiging, uitoefening of bescherming van een recht.
7. Gegevensverwerking is verplicht voor de legitieme belangen van de verwerkingsverantwoordelijke, op voorwaarde dat het de fundamentele rechten en vrijheden van de betrokkene niet schaadt.

E. DATAVEILIGHEID

Als bedrijf; Wij hechten belang aan de bescherming van uw persoonsgegevens. Om deze reden presenteren wij aan uw informatie dat wij bescherming bieden tegen mogelijke risico's binnen onze technische en administratieve mogelijkheden in overeenstemming met informatiebeveiligingsnormen en -procedures.

F. UW RECHTEN OM UW PERSOONSGEGEVENS TE BESCHERMEN

Wet bescherming persoonsgegevens m. 11, door het "Data Owner Application Form" op onze website in te vullen en het met de hand af te leveren op het adres van de werkplek waar u de dienst met natte handtekening hebt ontvangen, door het via een notaris te verzenden, door het te sturen naar de dop van ons bedrijf adres in de vorm van devaozelsablikas@hs01.kep.tr vanaf uw geregistreerde e-mailadres, of In overeenstemming met de relevante wetgeving, door een "Word of PDF" extensiebestand ondertekend met een beveiligde elektronische handtekening te sturen via https://www .metropolmed.com/contact e-mail;

1) Te weten komen of het is verwerkt; als het is verwerkt, om informatie hierover op te vragen en te vernemen of het wordt gebruikt in overeenstemming met dit doel met het doel van de verwerking,
2) Om de derden te kennen aan wie persoonlijke gegevens worden doorgegeven in het land of in het buitenland, 3) Correctie hiervan vragen bij onvolledige of onjuiste verwerking,
4) Indien uw persoonsgegevens onvolledig of onjuist verwerkt zijn, verzoeken om kennisgeving aan de derden aan wie de persoonsgegevens zijn doorgegeven, met betrekking tot hun correctie en/of verwijdering of vernietiging van persoonsgegevens,
5) In het geval dat uw persoonlijke gegevens onvolledig of onjuist worden verwerkt om correctie te vragen en om de derden aan wie uw persoonlijke gegevens zijn overgedragen op de hoogte te stellen,
6) Bezwaar maken tegen nadelige resultaten die kunnen ontstaan als gevolg van verwerking via geautomatiseerde systemen,
7) Bij schade als gevolg van verwerking in strijd met de wet en de relevante wetgeving, vergoeding van de schade

Wij informeren u dat u het recht hebt om van ons te eisen.

Uw recht om te vernemen of er al dan niet persoonsgegevens worden verwerkt, en uw recht om informatie op te vragen als er persoonsgegevens zijn verwerkt; Als u uw recht uitoefent om te weten met welk doel persoonsgegevens worden verwerkt en of ze worden gebruikt in overeenstemming met het doel, of om te weten aan welke derden in binnen- of buitenland persoonsgegevens worden doorgegeven, wordt de relevante informatie naar u verzonden zo snel mogelijk en uiterlijk binnen dertig dagen, afhankelijk van de aard van uw verzoek. U wordt schriftelijk of elektronisch op de hoogte gebracht via de door u verstrekte contactgegevens, maar als de transactie extra kosten met zich meebrengt, kan u een vergoeding in rekening worden gebracht volgens het door het College Bescherming Persoonsgegevens vast te stellen tarief.

Bij de beoordeling van de aanvragen stelt het bedrijf eerst vast of de aanvrager de echte rechthebbende is. Het bedrijf kan echter gedetailleerde en aanvullende informatie vragen om de vraag beter te begrijpen wanneer het dit nodig acht.

Reacties op aanvragen van betrokkenen worden door het bedrijf schriftelijk of elektronisch meegedeeld. Als de aanvraag wordt afgewezen, worden de redenen voor de afwijzing gemotiveerd aan de eigenaar van de gegevens toegelicht.

Vul Het Formulier in Voor Een Snelle Afspraak